Bar en munten registratie software

Ben je nog niet klaar om van de munten af te stappen maar is er  wel behoefte aan data en inzichten? Wij helpen je.

Features registratie software

Super snel aanslaan

Dankzij duidelijke kleurcodes en onze 'snelzoek' opties.

Statiegeld

We hebben meerdere mogelijkheden ingebouwd m.b.t. registratie statiegeld.

Dashboard

Een zeer uitegebreid dashboard met veel interessante data en statistieken.

Waarom bestellingen registreren?

Data verzamelen

Door bestellingen te registreren zet je de eerste stap richting het vergaren van data over je evenement. Op laagdrempelige wijze kan data worden verzameld over verkopen, piekmomenten en bestedingspatronen.

Foutloos rekenen

Tellen wordt met de invoering van bekers die terug komen naar de bar steeds lastiger. Door bestellingen in te voeren en bekers toe te voegen ziet de barmedewerker direct wat de bezoeker moet betalen.

Koppeling met administratie

Het barpersoneel hoeft geen bestellingen meer in te voeren! Klanten doen dit zelf, wat niet alleen fouten voorkomt, maar ook zorgt voor een vlotter en plezieriger bestelproces!
WIJ WERKEN SAMEN MET

Een overzichtelijk dashboard

Met het Partypay-dashboard krijg je volledig inzicht in alle statistieken van je evenement of horecalocatie. Real-time gegevens laten zien welke producten het populairst zijn, op welke tijden de piekmomenten vallen, en hoe je omzet zich ontwikkelt. Dankzij gedetailleerde rapportages kun je snel schakelen en onderbouwde beslissingen nemen om je service en aanbod te optimaliseren.

Veelgestelde Vragen

Voor het registreren van bestellingen of muntenverkoop wordt een softwarelicentie afspraak gemaakt op maat. De kosten zijn afhankelijk van de frequentie van het gebruik en of er eigen hardware wordt gebruikt of dat deze wordt gehuurd. Neem contact met ons op voor een voorstel op maat. 

De omzet, welke vergaard wordt in aankopen van muntjes en lockers worden uitbetaald door onze partner PAY.nl. Tevens fungeren zij als derdengelden instelling zodat je verzekerd bent van je geld.

Zeker! Naast je eigen dashboard met uitgebreiden statistieken kun je voor iedere externe cateraar/foodtruck een account aanmaken waarmee zij kunnen inloggen. Hier kunnen zijn een menu samenstellen, aanpassen, hun omzet en btw inzien en eventueel inkomende bestellingen beheren / push notificaties versturen wanneer een bestelling klaar is.

Er is 24/7 iemand beschikbaar om te helpen met het beantwoorden van eventuele vragen. Daarnaast spreken we vooraf duidelijk af wat het serviceniveau is voor het evenement, wat afhankelijk is van verschillende factoren. 

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?