Betaalbandjes en kaarten

Betaalbandjes en betaalkaarten zijn dé ideale betaaloplossing voor clubs, evenementen en festivals. De bezoeker scant het pasje of het bandje en kan direct zelf opwaarderen. 

Scan het bandje en gebruik de volgende features

Munten opwaarderen

De digitale munten kunnen direct na aanschaf worden gebruikt of gedeeld met vrienden.

Locker kopen

Ontvang direct na aanschaf je lockernummer en code. Geen gedoe met mailtjes of kaartjes.

Timetable / plattegrond

Voeg een timetable of plattegrond toe

Waarom een bandje of pas?

Snel, veilig en leuk

Cashless betalen met een betaalpas of kaart is snel, veilig en leuk. De pinpas en de telefoon kunnen na het opwaarderen in de kluis blijven en het saldo of de tokens kunnen gebruikt worden als groep voor een pot of individueel. Bij een internetstoring kunnen alle uitstaande saldo’s nog steeds worden uitgegeven, net als bij de fysieke munt.

Vele kostenbesparingen

Organisaties kunnen op significante wijze de kosten reduceren doordat er niet voor elke barbestelling transactiekosten worden gerekend. Bij een opwaardering kiest en betaald de gebruiker zelf voor de betaalmethode. In verband met wet- en regelgeving is dit bij pinsystemen niet mogelijk en gaat dit ten koste van de marge op het product.

Verbeterde bezoekerservaring

Bezoekers voelen zich volledig ‘in control’ met een pasje of polsbandje. Het saldo kan ten alle tijden worden bekeken, betalen is snel en makkelijk en alle informatie over het festival inclusief de locker, de timetable, een plattegrond en meer is snel terug te vinden. Lees hier waarom Panama in Amsterdam deze oplossing gebruikt.
WIJ WERKEN SAMEN MET

Een overzichtelijk dashboard

Met het Partypay-dashboard krijg je volledig inzicht in alle statistieken van je evenement of horecalocatie. Real-time gegevens laten zien welke producten het populairst zijn, op welke tijden de piekmomenten vallen, en hoe je omzet zich ontwikkelt. Dankzij gedetailleerde rapportages kun je snel schakelen en onderbouwde beslissingen nemen om je service en aanbod te optimaliseren.

Veelgestelde Vragen

Het gebruik van Partypay als platform is voor de afnemer volledig kosteloos. We rekenen, net zoals vele andere apps, een kleine service fee bij het opwaarderen.


Het is mogelijk om met eigen smartphones de bestellingen te scannen maar we adviseren bij grotere evenementen wel om onze vaste scan terminals te huren. Aangezien de apparaten alleen een bestelling hoeven te laten zien zijn de huurprijzen hiervoor erg aantrekelijk en niet te vergelijken met bijvoorbeeld een pin-only kassasysteem.

De omzet, welke vergaard wordt in aankopen van muntjes en lockers worden uitbetaald door onze partner PAY.nl. Tevens fungeren zij als derdengelden instelling zodat je verzekerd bent van je geld.

Het is mogelijk om nog steeds met een of meerdere vaste opwaardeerpunten te werken. De bezoeker krijgt dan de mogelijkheid om bij het opwaarderen in de app voor cash of pin te kiezen.

Er zijn allerlei redenen om te kiezen voor bandjes of betaalkaarten. Organisaties kunnen veel kosten besparen, krijgen veel data en inzichten en creëren en eigen betaal ecosysteem waarmee het communitygevoel wordt aangewakkerd. Bezoekers keren eerder terug als er nog saldo op de pas of het bandje staat, kunnen dit delen met vrienden of een pot maken en hebben het saldo, de locker en andere belangrijke informatie allemaal overzichtelijk bij elkaar.

Bij de aanvang van het event zijn er verschillende opties, net wat prettig is. Of de eerste bestelling zijn de bekers gratis (de app weet wanneer het de eerste bestelling is) of de bezoeker krijgt een beker/fysieke beker munt bij de entree. Bezoekers bestellen zelf de producten, de bar medewerker krijgt bij elke bestelling de vraag hoeveel extra cups er moeten worden aangeslagen dit wordt dan automatisch verrekend.

Wij hebben een grote voorraad platte powerbanks die makelijk in een broek passen en worden geleverd met een mini kabeltje voor zowel Android als Iphone. De powerbank laadt de telefoon in korte tijd weer voor een groot gedeelte op.

Zeker! Je kan voor elke externe cateraar/foodtruck een account aanmaken waarmee zij kunnen inloggen op ons overzichtlijke ‘cateraars dashboard’. Hier kunnen zijn een menu samenstellen, aanpassen, hun omzet en btw inzien en eventueel inkomende bestellingen beheren / push notificaties versturen wanneer een bestelling klaar is.

Er is 24/7 iemand beschikbaar om te helpen met het beantwoorden van eventuele vragen. Daarnaast spreken we vooraf duidelijk af wat het serviceniveau is voor het evenement, wat afhankelijk is van verschillende factoren. Bezoekers kunnen altijd tijdens een evenement via de whatsapp knop onder het account vragen stellen aan ons. De praktijk leert dat het gebruik voor zich spreekt.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?