Casestudy
Docks Rederij & Boot10
Met de inzet van Partypay stroomlijnde Docks de bezoekerservaring op haar schepen. Door drukte bij de instap en aan de bar te voorkomen en het betalingssysteem te optimaliseren voor gebruik op het water, heeft de rederij een innovatieve stap gezet.

De Uitdaging
Rederij Docks, de grootste van Nederland had een aantal operationele uitdagingen. Alle bezoekers komen tegelijkertijd aan boord en moeten snel geholpen kunnen worden.
Ook zorgen de unieke eigenschappen van de verschillende boten, voor maatwerk op het gebied van internet en betalingen.
Dieter Bartels, Docks / Boot10
''Samen met Partypay hebben we onze partyschepen veel efficiënter gemaakt. Al het betalingsverkeer is nu inzichtelijk en wij zijn klaar voor de toekomst.
De oplossing
Docks heeft met Partypay een oplossing geïntroduceerd die drukte minimaliseert. Bezoekers kunnen van tevoren al saldo inladen in de App en kunnen direct bestellen aan de bar.
Ook zijn alle schepen zijn uitgerust met stabiele 4G-antennes, wat storingen voorkomt en zorgt voor betrouwbare transacties. Hierdoor is Docks verzekerd van de omzet, en kan het personeel sneller en efficiënter werken. Valt het internet toch even weg dan kan het bestellen gewoon doorgaan.
- Cashless betalingen geïntroduceerd
- Instapproces en bestellen drastisch versneld
