Alles wat je nodig hebt in één App.

Ruil muntenbalies en dure pinkosten in voor een gepersonaliseerde en gestroomlijnde bezoekerservaring met de keuze uit verschillende betaalmethoden.

Eén plek voor alle festival essentials

Tickets

Tickets worden opgehaald in de App, om zo direct op te waarderen, een locker te kopen en pushmeldingen te ontvangen

Munten

Nooit meer in de rij voor munten én geen dure pin transactiekosten. Laad je saldo op in de app en betaal & bestel direct aan de bar.

Plattegrond

Maak de bezoekerservaring compleet met een mooie plattegrond van het terrein. Alles binnen handbereik!

Lockers

Ontvang direct na aanschaf je lockernummer en code in de app. Geen gedoe met mailtjes, borg of kaartjes.

Timetable

Maak de bezoekerservaring compleet, en voeg de timetable toe. Zo hoeft niemand iets van de line-up te missen.

Notificaties

Blijf altijd up-to-date met real-time notificaties, handige reminders of aanbiedingen. Zonder extra kosten!

Waarom De Festival App

Voordelig in kosten

Door het gebruik van zeer betaalbare betaalterminals en het rekenen van servicekosten aan bezoekers (gebruikelijk bij vergelijkbare apps), bieden we een voordelig alternatief.

Werkt offline

Internet storing? Geen paniek! De data wordt geüpdate zodra de verbinding weer terug is. Bezoekers kunnen altijd blijven bestellen. Bij een langdurige storing kunnen we achteraf incasseren.

Minimale foutmarge

Het barpersoneel hoeft geen bestellingen meer in te voeren! Klanten doen dit zelf, wat niet alleen fouten voorkomt, maar ook zorgt voor een vlotter en plezieriger bestelproces!
WIJ WERKEN SAMEN MET

Één overzichtelijk dashboard

Het dashboard van Partypay is eenvoudig te gebruiken om bijvoorbeeld de tickets te koppelen, drankitems toe te voegen, lockers te verkopen of een pushbericht uit te sturen. De statistieken bieden inzicht in de verkopen en worden direct gekoppeld met de boekhouding.

Veelgestelde Vragen

Het gebruik van Partypay als platform is voor de afnemer volledig kosteloos. We rekenen, net zoals vele andere apps, een kleine service fee bij het opwaarderen.


Het is mogelijk om met eigen smartphones de bestellingen te scannen maar we adviseren bij grotere evenementen wel om onze vaste scan terminals te huren. Aangezien de apparaten alleen een bestelling hoeven te laten zien zijn de huurprijzen hiervoor erg aantrekelijk en niet te vergelijken met bijvoorbeeld een pin-only kassasysteem.

De omzet, welke vergaard wordt in aankopen van muntjes en lockers worden uitbetaald door onze partner PAY.nl. Tevens fungeren zij als derdengelden instelling zodat je verzekerd bent van je geld.

Het is mogelijk om nog steeds met een of meerdere vaste opwaardeerpunten te werken. De bezoeker krijgt dan de mogelijkheid om bij het opwaarderen in de app voor cash of pin te kiezen.

De bezoekers zelf hebben alleen internet nodig om op te waarderen via ideal. Verder functioneert de app volledig offline.

Onze scan terminals kunnen offline functioneren. De bestellingen worden lokaal opgeslagen en gesynchroniseerd als het internet terug is.

Mocht het internet langdurig wegvallen dan resulteert dit mogelijk in een negatief saldo. Negatieve saldo’s worden na het evenement automatisch geïncasseerd van de bezoeker zijn rekening. Hier wordt duidelijk over gecommuniceerd naar de bezoeker.

Bij de aanvang van het event zijn er verschillende opties, net wat prettig is. Of de eerste bestelling zijn de bekers gratis (de app weet wanneer het de eerste bestelling is) of de bezoeker krijgt een beker/fysieke beker munt bij de entree. Bezoekers bestellen zelf de producten, de bar medewerker krijgt bij elke bestelling de vraag hoeveel extra cups er moeten worden aangeslagen dit wordt dan automatisch verrekend.

Wij hebben een grote voorraad platte powerbanks die makelijk in een broek passen en worden geleverd met een mini kabeltje voor zowel Android als Iphone. De powerbank laadt de telefoon in korte tijd weer voor een groot gedeelte op.

Zeker! Je kan voor elke externe cateraar/foodtruck een account aanmaken waarmee zij kunnen inloggen op ons overzichtlijke ‘cateraars dashboard’. Hier kunnen zijn een menu samenstellen, aanpassen, hun omzet en btw inzien en eventueel inkomende bestellingen beheren / push notificaties versturen wanneer een bestelling klaar is.

Er is 24/7 iemand beschikbaar om te helpen met het beantwoorden van eventuele vragen. Daarnaast spreken we vooraf duidelijk af wat het serviceniveau is voor het evenement, wat afhankelijk is van verschillende factoren. Bezoekers kunnen altijd tijdens een evenement via de whatsapp knop onder het account vragen stellen aan ons. De praktijk leert dat het gebruik voor zich spreekt.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?